friendlyMan
ระดับ :ป.โท
   
ออฟไลน์
กระทู้: 2,531

ขี่ไปยิ้มไป
|
 |
« ตอบ #4200 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 09:01:29 » |
|
เอ่อ นันเต๊อะ 5555+ผมนึกว่าตั๋ว 1000 555+ว่าจะฮื้อป๋าเด่นซื้อแฮ๋มกัน อิว๊ะ 555+5...อ่านบ่าละเอียด555+ฮื้อ น่อ ๆๆๆๆ ไข่ตื๊บคนขาย 555+
|
|
|
|
|
|
|
T2K
ชั้นประถม

ออฟไลน์
กระทู้: 303

|
 |
« ตอบ #4204 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 09:07:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
J.B.cr.
มัธยม
 
ออฟไลน์
กระทู้: 821

The Show Must Go On
|
 |
« ตอบ #4207 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 10:40:48 » |
|
กำลังเกิดกิเลสกับคันนี้เหมือนกัน DUCATI 848 EVO ครัชน้ำมัน น่าจะขับง่ายกว่า 1098 ซึ่งเป็นครัชแห้ง รึป่าว Jb มีความรู้รถรุ่นนี้มะครับ!!!!
สเปคตามนี้เลยครับ มันเป็น 2สูบต้องทำใจ๋เรื่องคความเนียนแลกกับแรงบิดครับ แถมม้าฝรั่ง 140รับรองเรื่องแรงไม่ต้องห่วงครับ... Ducati 848 Evo 2011 Category: Sport Rating: 63.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 849.40 ccm (51.83 cubic inches) Engine type: V2, four-stroke Power: 140.00 HP (102.2 kW)) @ 10500 RPM Torque: 98.04 Nm (10.0 kgf-m or 72.3 ft.lbs) @ 9750 RPM Compression: 13.2:1 Bore x stroke: 94.0 x 61.2 mm (3.7 x 2.4 inches) Fuel system: Injection. Marelli electronic fuel injection, elliptical throttle bodies Fuel control: Desmodromic valve control Cooling system: Liquid Gearbox: 6-speed Transmission type, final drive: Chain Clutch: Wet multiplate with hydraulic control Driveline: Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 39 Emission details: Euro 3 Exhaust system: Lightweight 2-1-2 system with catalytic converter and 2 lambda probes. Twin stainless steel mufflers Chassis, suspension, brakes and wheels Frame type: Tubular steel Trellis frame in ALS 450 Rake (fork angle): 24.5° Front suspension: Showa 43mmfully adjustable usd forks Front suspension travel: 127 mm (5.0 inches) Rear suspension: Progressive linkage with fully adjustable Showa monoshock. Aluminium single-sided swingarm Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches) Front tyre dimensions: 120/70-17 Rear tyre dimensions: 180/55-17 Front brakes: Double disc. Semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc 4-piston callipers Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches) Rear brakes: Single disc. 2-piston calliper Rear brakes diameter: 245 mm (9.6 inches) Physical measures and capacities Dry weight: 168.0 kg (370.4 pounds) Power/weight ratio: 0.8333 HP/kg Seat height: 830 mm (32.7 inches) If adjustable, lowest setting. Wheelbase: 1,430 mm (56.3 inches) Fuel capacity: 15.50 litres (4.10 gallons) Other specifications Starter: Electric Factory warranty: 2 years unlimited mileage Color options: Red (red/black, Dark Stealth (racing black/black) Further information Parts and accessories Check out parts and accessories from our other partners. Ask questions Join the 11 Ducati Superbike 848 Evo discussion group. Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc. Related bikes List related bikes for comparison of specs
|
|
« แก้ไขครั้งสุดท้าย: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 11:04:59 โดย J.B.cr. »
|
IP :
บันทึกการเข้า
|
|
|
|
|
|
|
|
กบฏ
แฟนพันธ์แท้

ออฟไลน์
กระทู้: 6,025

|
 |
« ตอบ #4212 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 12:30:06 » |
|
ไปกันเมื่อไหรนิ ผมจะได้ไปกับเปิ้นก่อหา ถ้าไปช่วงนี้ไม่เกินสิ้นเดือนธันวา หรือหลังกุมภา ยังพอจะไปได้ครับ จะได้ไปก่อหา........  หลังคลอด...ถ้าจะยากครับ...พี่เอก
หนักกว่าช่วงท้องอีก...ผมขอเตือนไว้ก่อน...
|
จากสูงสุด สู่สามัญ
|
|
|
J.B.cr.
มัธยม
 
ออฟไลน์
กระทู้: 821

The Show Must Go On
|
 |
« ตอบ #4213 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 14:49:55 » |
|
มาแล้วครับ..ยังถูกขังอยู่ในคอกเจ้าของบ่ากล้าปล่อยออกมา..มันเอาม้ามาโตยแห๋ม 200ตั๋ว..ท่าจะคึเอาเหียเต๊อะครับอ้ายวุฒิ...
|
|
|
|
|
|
|
J.B.cr.
มัธยม
 
ออฟไลน์
กระทู้: 821

The Show Must Go On
|
 |
« ตอบ #4217 เมื่อ: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 17:08:42 » |
|
ขอบคุณครับอ้ายวุฒิ ผมเกยใส่ของ 517 น๊อตคายก็มี,หายก็มีครับอันตรายขนาด
ตอนนี้ RIZLA SUZUKI ได้ Randy De Puniet ตี้ย้ายจาก Pramac Ducati มาขี่แล้ว เหลือโควต้าแห๋มคนเดียวยะจะไดดีสงสัยวันนี้ต้องหื้ออ้ายเด่น,เดช,วิน แข่งกั๋นทำเวลาขึ้นดอยตุงเหียหละก้าครับอ้ายวุฒิ
ข่าวออกมาว่า RIZLA SUZUKI อาจจะถอนตัวตาม Kawasaki Team ไปอีกรายในรายการ MotoGP เนื่องด้วยว่า Rizla Suzuki เลือกไม่ถูกว่าจะเอาใครระหว่าง อ้ายเด่น,เดช,วิน มาขี่เจ้า GSV-R เลยอาจจะถอนตัวรอแถลงข่าวอย่างเป็นทางการอีกทีครับ...
|
|
« แก้ไขครั้งสุดท้าย: วันที่ 15 พฤศจิกายน 2011, 17:16:11 โดย J.B.cr. »
|
IP :
บันทึกการเข้า
|
|
|
|
|
|